onsdag den 5. februar 2014

Dekorationsmaler med kopi effekt

Jeg er jo dekorationsmaler og jeg henter inspiration mange steder fra. 
En af teknikkerne til denne udsmykning lærte jeg på et 4 timers kursus hos Rockidan for nogle år siden.
Sammen med en Japansk inspireret teknik og lasurteknik fik jeg det udtryk frem, som kunden - 
Day Birger et Mikkelsen efterspurgte. 

Ganske kort tid efter så jeg en messestand lavet af Rockidan, der mindede utroligt meget om netop denne overflade.
Det viser sig, at de havde fået et billede tilsendt af en af mine DAY vægge med en forespørgsel på om man med deres produkter kunne få dette udtryk.

De eksperimenterede lidt og "fandt" et udtryk, der mindede om - men det var i virkeligheden dem selv, der havde sat hele processen i gang med deres kursus i sin tid.

Sådan bider gode ting sig selv i halen og bliver større.





Ingen kommentarer: